Tresnartfire Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Eller pleier det å sette i gang av seg selv før det er gått 2 uker? Begynner å tvile på at det går av seg selv, er 9 dager over nå og null tegn på fødsel! Har hatt mye mer kynnere enn vanlig de siste dagene, men det blir med det og. SUKK.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Forskjellig fra sykehus til sykehus...14 dgr over termin blir man vel som oftest satt i gang. Gikk selv 12 dgr over termin, men da kom hun av seg selv;) Lykke til, snart er du mamma
Kakebakesøte Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Samme her, jeg er også 9 dager over termindato og begynner å lurer på om han vil komme av seg selv. Sist skulle jeg bli satt i gang på 8 dagen etter termindato fordi jeg lakk fostervann. Men hun kom av seg selv dagen før igangsetting. Tror mye av det er litt psykisk også jeg, om det kan være mulig. Veldig mange som skriver her at de har fått time til overtidskontroll og igangsetting, men så starter det naturlig noen dager før... Håper det skjer med oss også da! Stille før stormen er det jo noe som heter. V i har hvertfall mulighet til å sanke litt styrke og energi om ikke annet. Lykke LYKKE til!
miss_s Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 jeg gikk 14 dager over termin.. og hadde 5 cm åpning i 3-4 dager,skulle ha blitt satt igang på dag 15,men heldigvis kom han av seg selv=) 10januar..=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå