Gjest Sekretøsa Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Det er så deilig! Dog litt trist, men deilig! Nå skal jeg vaske hele huset (det er rydda altså), og ta en laaaaang dusj, med påfølgende pleie av kropp og sjel, før sambo og jeg skal ut og kose oss med en god middag, en kino, og senere skal vi hjem og lage sjokoladefondue, og kose oss med en flaske vin Ha en GOD Lørdag jenter!!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 he he.. måtte le litt... såg ut som både barnet og mannen din skulle ha barnevakt..... ) kose dere ikveld....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Så deilig!! kos dere masse!
* 5 om dagen * Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 ja, det trodde jeg og med en gang jeg leste tråden...hehe... men dere får kose dere i kveld da... vi har også barnefri denne helgen men jeg sitter med nki, og skal sende inn, men jeg skjønner ikke stort, så jeg får ikke sendt den nå likevel....tror jeg.... og dessuten er jeg blitt syk, sitter her med en kraftig forkjølelse, og feber...åååå, jeg ønkser bare å legge meg under dyna jeg, men det kan jeg vel ikke..... så gled deg til nki...hehe....
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Takk, det skal vi gjøre Mannen trenger litt barnevakt innimellom han og, men i dag får han bli med ut 5 om dagen: God bedring!!!! Ja, gleder meg masse Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå