Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Skruefaan Idiotredaktører som forveksler ytringsfrihet med ytringspåbud Menn
prekæs Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 I dag har jeg vært på loppis og sett etter skuff til deg, så elsk meg litt. Ellers så drar jeg til London i noen dager så nå hater du vel meg også.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Ååå, elsker deg masse! Så masse at jeg fullt og helt unner deg Londontur til og med! Har derebegynt med loppis der nede allerede? Her er det ikke før i april, så vidt jeg veit.
prekæs Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Joda. Fant ett i dag men var noe sent ute. Tittet etter glasskuff likevel. Er nok kun for spesielt interesserte det. Skal hjelpe til på et loppemarked om et par uker og skal se etter da også.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Smaskorama! Da går jeg trallende inn igjen til ombygginga av pøbelrommet, som egentlig gjorde meg så sur et øyeblikk at jeg måtte avreagere her..
Dronningen! Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Oppfør deg pent nå Yppert, det er tross alt lørdag:o) Jeg hater: * alt for mett på ost og kesam-muffins. * Kulde.... +++
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Yppert, med det utstyret du har nedentlig var det egentlig deg jeg mangla for å få ut skruejævelen - den aller minste stjernetrekkeren.
Süsse Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 * trass * elendige netter * savner Frankrike * synes ikke noe mat er godt
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 -tomt for cola light på glassflasker i butikken -de hadde ikke en film jeg hadde gledet meg til å se på hverken Platekompaniet eller Video Nova, den er nå spesialbestilt, men det tar to uker:( -fyren som tok oppi oksekjøttnudler til meg i ferskvaredisken tok nesten ikke oppi noe kjøtt. faen ta ham! -jævla lang kø i butikken siden jeg først snakke om handlingen liksom -Leiligheten ser for jævlig ut -Stringtrusa gnager i ræva og jeg blir klam i hakket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå