Baby-i-magen Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 114 dager igjen her:) ser fram til og komme under 100:)
Noah 21.05.08 :) Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Har 107 dager igjen jippi her går det unna
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 125 og det går stadig fremover!
Stoltmai mamma:) Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 87dager igjen... flytter til 3 tri i morgen...
Tuppenmed4barn Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 113 dager igjen , går såååååå tregt dette.......
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 97 dager igjen, under 100 ihvertfall.Men føles som en evighet til! Tiden står liksom stille:-(Håper det blir bedre og at tidne går fort nå som vi nærmer oss våren.
løveprinsen <3 Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har 174 laaaaange dager igjen.
kaksja Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 har 91 dager igjen:P håper på at det går fort!! vill ha ut gutten min:P hihi
Flippa m Frida Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Nå fikk jeg også lyst å oppgi hvor mange dager jeg har igjen, det har jeg ikke gjort før; jeg har 149 dager igjen Jeg syns det går FORT!
Supermamm Skrevet 16. februar 2008 #17 Skrevet 16. februar 2008 123: ) Gleder meg til å komme under 100!
gutiina Skrevet 16. februar 2008 #18 Skrevet 16. februar 2008 108! Jippi! Ikke lenge til jeg er på et 2siftret nedtellingstall:)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 huhu, 137 dager bare! Ble nesten overraska når jeg reflekterte over tallet i dag, for det er jo sannelig ikke lenge siden jeg tippa 200 dager igjen, og nå er jeg nesten nede på 100!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 100 dager igjen:) synes d går saakte...
NemiW og Ravn Skrevet 17. februar 2008 #23 Skrevet 17. februar 2008 100 dager igjen. Tia går fort, men begynner å bli tung.
liten spire Skrevet 17. februar 2008 #24 Skrevet 17. februar 2008 123 dager gleder meg til vår med stor mage
Andrebolleiovnen Skrevet 17. februar 2008 #25 Skrevet 17. februar 2008 116 dager igjen!! SNART bare 100!!! om 16 dager...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå