ann-k 82 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 I skjønne lille prinsen min på 6 uker!! Nå ligger han i vogna og sover søtt og småsutter med munnen(ser ut som han drømmer om pupp,pupp og atter pupp,hehe) :=) Måtte bare få det ut,sitter hjemme og kjeder meg,mens samboer er borte og kjøper ny bil:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 JA, er det ikke herrrrlig?!? Tenk at en kan bli så vannvittig glad i disse små:0) Har selv en på 7 uker liggende i vugga! ...og tre andre gullklumper, da;0p
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Åååh, er det ikke deilig!? Bare vent du, forelskelsen blir bare sterkere og sterkere! Nyt tiden du har med dem som babyer, før du vet ordet av det har du en liten rampegutt;-)
Nusse_83 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Her har jeg ei tulle på 6,5 mnd som jeg er helt fortapt i
Musemor med tre søte små Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Åååååååååå. Det er jo bare så søtt. Savner det.... Blir litt verpe sjuk nå.
ann-k 82 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 hehe,ja jeg vet,tida går så altfor for fort,synes ikke det er lenge siden vi kom hjem fra sykehuset jeg,og nå er han alt 1,5 mnd:) Blitt sååå "stor" gutt. Ja,kommer til å bli en liten rampegutt,det tror jeg og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå