Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hva anbefaler dere? Har lyst på, men roter meg bort i havet av ulike sjal jeg, og hva som er enkles og lettest å bruke..
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Enklest og lettest til en nyfødt er et elastisk sjal. Det finnes mange typer av disse, og forskjellen er ikke så enorm. Du må lære deg å knyte, det tar kanskje 20-30 minutter (få hjelp av noen eller se instruksjonsfilmen som følger med eller se instruksjonene på tettinntil.no), og så tar det 1 minutt hver gang du knyter det på deg - og da kan du ta babyen inn og ut av sjalet så mye du vil uten å knyte opp og igjen. Og også amme i sjalet uten å knyte det på nytt. Mange er skeptisk til sjal fordi det er knyting, men det er absolutt ikke vanskelig, og utrolig behagelig for både bærer og baby.
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 For et utfyllende og flott svar, tusen takk..
Nanna:-D Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hei. Jeg har sett endel på http://barnvedhjertet.com/. Der har jeg fått mye inspirasjon. Jeg har tenkt til å få meg ett elstisk sjal. Det sies at det er det beste fram til lillemann er ca ett år. Det jeg også har lest er at det er lettere å knyte det elastiske sjalet enn det vevde. Ta en titt på lotusbarn.no. Der selges det mange sjal. Jeg har lyst på ett moby-sjal. Eller ett sånnet med "bling" på. Er ett med motorsykkel på... Det syns jeg var kult da.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå