Gå til innhold

Bæresjal..

Lille Persille m 2 små..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere? Har lyst på, men roter meg bort i havet av ulike sjal jeg, og hva som er enkles og lettest å bruke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enklest og lettest til en nyfødt er et elastisk sjal. Det finnes mange typer av disse, og forskjellen er ikke så enorm. Du må lære deg å knyte, det tar kanskje 20-30 minutter (få hjelp av noen eller se instruksjonsfilmen som følger med eller se instruksjonene på tettinntil.no), og så tar det 1 minutt hver gang du knyter det på deg - og da kan du ta babyen inn og ut av sjalet så mye du vil uten å knyte opp og igjen. Og også amme i sjalet uten å knyte det på nytt.

Mange er skeptisk til sjal fordi det er knyting, men det er absolutt ikke vanskelig, og utrolig behagelig for både bærer og baby.

Skrevet

For et utfyllende og flott svar, tusen takk..:D

Skrevet

Hei.

Jeg har sett endel på http://barnvedhjertet.com/. Der har jeg fått mye inspirasjon. Jeg har tenkt til å få meg ett elstisk sjal. Det sies at det er det beste fram til lillemann er ca ett år. Det jeg også har lest er at det er lettere å knyte det elastiske sjalet enn det vevde.

Ta en titt på lotusbarn.no. Der selges det mange sjal. Jeg har lyst på ett moby-sjal. Eller ett sånnet med "bling" på. Er ett med motorsykkel på... Det syns jeg var kult da.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...