Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har siden jeg sto opp kl 10 hatt sterke menssmerter i ryggen, stikkinger i underlivet og magen blir stram. Noen ganger stikker det veldig i hele magen. Blir kvalm når magen strammer seg. Er dette normalt, er 37 uker? Jeg er første gangs og har null peiling... :s
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Ville ringt og hørt med føden hvis jeg var deg. At magen blir stram er typisk for kynnere, men overgangen til rier er ikke alltid merkbar. Men kynnere kombinert med smerter i ryggen bør vel undersøkes. Kan jo være noe på gang her. Ikke alle går til termin :-) Du får oppdatere oss når du evt har snakket med føden :-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Skal prøve å se an litt. Startet i går kveld, men ga seg i 1 tiden. Redd for å mase på føden, sikkert ikke noe som må undersøkes. Sist jeg ringte (i des) hadde jeg vonde kynnere, men de hadde gitt seg da jeg kom inn til sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå