Gå til innhold

Forferdelige menssmerter... Dere som også har opplevd SA/MA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med forferdelige menssmerter og sikkinger i livmor og litt oppover sidene... Det har gått 9 uker siden utskraping. Nå lurer jeg på om dette er TR som er på vei eller om rett og slett EL er SÅ vond. Noen med erfaringer? Hadde positive gravid-tester frem til for en uke siden, så jeg synes det er litt i tidligeste laget for tr, men.... (selvom jeg har brukt altfor lang tid å få hcg ut av kroppen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA forrige mnd og denne EL merket jeg veldig godt. Hadde menssmerter og stikkinger i høyre side en hel dag. Har aldri kjent når jeg har hatt EL tidligere

Skrevet

Jeg hadde en sa i desember, og både el og tanta var helt grusom den første gangen etterpå! Var så vondt at jeg bare måtte legge meg ned :( Aldri hatt det sånn før, det var rett og slett så ille at jeg lurte på å ringe legen eller legevakten. Er mye bedre denne syklusen her, det er visst ikke uvanlig. Men du kan jo alltids ringe lengen din for å høre, det er tross alt tryggest å få en faglærts mening tenker jeg :) Masse lykke til unasett, kjempetrist du mistet den lille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...