Giinaღ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Sitter her med forferdelige menssmerter og sikkinger i livmor og litt oppover sidene... Det har gått 9 uker siden utskraping. Nå lurer jeg på om dette er TR som er på vei eller om rett og slett EL er SÅ vond. Noen med erfaringer? Hadde positive gravid-tester frem til for en uke siden, så jeg synes det er litt i tidligeste laget for tr, men.... (selvom jeg har brukt altfor lang tid å få hcg ut av kroppen)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg hadde en SA forrige mnd og denne EL merket jeg veldig godt. Hadde menssmerter og stikkinger i høyre side en hel dag. Har aldri kjent når jeg har hatt EL tidligere
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg hadde en sa i desember, og både el og tanta var helt grusom den første gangen etterpå! Var så vondt at jeg bare måtte legge meg ned Aldri hatt det sånn før, det var rett og slett så ille at jeg lurte på å ringe legen eller legevakten. Er mye bedre denne syklusen her, det er visst ikke uvanlig. Men du kan jo alltids ringe lengen din for å høre, det er tross alt tryggest å få en faglærts mening tenker jeg Masse lykke til unasett, kjempetrist du mistet den lille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå