catty27 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Er det noen som vet om det stemmer at det ikke er omvisninger nå for tiden ? Jeg så at det hang en lapp der oppe med info om kurs og omvisning itl 1000 kr.. men vi kunne egenetlig bare tenke oss og se og droppe kurset. Jordmor på helsestasjonen skla ha full gjennongang/kurs med oss når det nærmer seg. På nettsiden til Helse Bergen står det at de ikke er omvsninger for tiden og heller ikke kurs.. Noen som vet ??
catty27 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2008 ingen som vet ? dytter til toppen jeg :-)
LadyLuck & Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 tror KK har egne hjemmesider, står sikkert noe der. Vi var ikke på omvisning, men av erfaring fra føden er det et supert sted å føde. Sev om vi måtte på føden den gangen gr stor pågang, følte jeg ikke at jeg var på et sykehus. Allt utstyr var bak lukkede skapdører, og det var en stoor myk seng der med plass til både meg og sambo. Så ikke ut som et sykehusrom i det heletatt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 googlet Kvinneklinikken Bergen og fant denne siden http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/tema/tema/erdugravid.htm Håper den er til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå