Gå til innhold

vondt etter kynnere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt skikkelige kynnere/maserier 4-5 ganger siden ca uke 30. har også svakere kynnere innimellom men når disse vonde kommer er det veldig vondt både i rygg og mage og kjenner nedpress og menssmerter de er også regelmessige en stund men så dabber det av, derfor har jeg ikke ringt føden. de kan gjerne vare en hel dag. har også våknet av de på natten. i går begynte de kl 22 og jeg klarte å sovne i 2 tiden. men jeg får "vondt" i magen dagen etterpå også.. nesten som sting i siden, menssmerter og er sliten i magen. Er dette normalt? er i uke 35 nå og magen sank i uke 31 og hodet festet. er også bekymret for at dette kan være vondt for lillemann i magen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 uker igjen, og har det på samme måte. Magen virker "støl", om man kan si det... Problemer med å gå pga nedpress, men det gir seg så da tar jeg det med ro.

Skrevet

Forsto det slik på jordmor at dette mest sannsynligvis er normalt, da alt oppfattes forskjellig.

Jeg har har det slik jeg og.. endel av modningen og trening av livmoren.

Men ring føden og spør uansett, dumt å gå hjemme å bekymre seg uten grunn.

Skrevet

tusen takk for svar :) er mitt andre sv.skap og kan ikke huske det var slik forrige gang så blir litt bekymret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...