NickNoLte Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 står og skal pante flasker, har to unger med meg, en som skal være med å hjelpe, en som begynner å bli utålmodig i vogna. køen bak er lang. Da vi er ferdig, har vi kommet til over 70 kroner i pant. Jeg må vaske hendene, og det vil han som hjalp meg og. Tok med sånn papir til ham, og flyttet oss litt til siden, slik at neste mann kunne få begynne å pante flaskene sine. Og der glemte jeg pantelappen!!! Vi sto bare et par skritt unna, og vi sto i veien for han som kom bak oss, når han var ferdig med sin panterunde... han bare smilte når jeg slapp ham forbi - og var ganske raskt avgårde.... DA kom jeg på at jeg ikke hadde pantelappen!! grr.. for en gjerrig, frekk mann... her står jeg med to unger, skynter meg så godt jeg kan, tilrettelegger for at nestemann kan få rykke frem i køen, og så er det så lite sympati og forståelse for en småbarns mor med to små barn... Her står jeg 1 skritt i fra ham, og han røsker den til seg uten å si nnoe.... Jeg har også funnet pantelapper som noen har gått i fra, men hvis det er noen som går i fra den der og da, så gir jeg jo beskjed! køen var lang, lurer på om noen så noe... fikk ikke sett skikkelig på han her mannen, og det er en stor butikk, så jeg såg jo ikke han her igjen... grrrr... dumme gjerrige, frekke mann!! håper du....... punkterer på vei hjem!!! og får null rette på lottoen i kveld! jaja, jeg får se på det på den positive siden, jeg fikk tømt kjelleren for noen poser med flasker som har ligget en stund... nå er iallefall det vekke... han trengte sikkert de pengene.....
Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Enig. Av prinsippsak gjør man ikke sånt, selv om det kun er snakk om 70 kroner. Det handler om normal folkeskikk!
Fraggelhysa! Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Æsj, så frekt... Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bli en kjeltring for 70 kr....
ann-k 82 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Uff,enkelte folk eier ikke respekt for andre mennesker. At det går an..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå