Gå til innhold

1. var en sparker, dette er en tumler


endelig_mamma_igjen

Anbefalte innlegg

I morgen er jeg 19 uker. Selv om jeg har kjent liv en stund nå, har den siste uka vært skikkelig aktiv! Det er så morro! Dette er barn nr 2 og jeg er overrasket over hvor stor forskjellen på bevegelsene er fra sist gang. Da hadde jeg en som kom med ett bein her og en arm der, men denne gangen er det mer som en liten ball som ruller rundt inni der :-) En skikkelig tumler!

 

Flere som opplever forskjeller på bevegelsesmønster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-) er 18 uker på vei.kjenner at det presser på den ene siden av magen.kjenner ikke så mye ellers..håpe det kommer snart..har du stor mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! har ikke så veldig stor mage.gleder meg til den blir større og begynner å kjenne ordntlige spark :-) kor artig at du har blitt gravid igjen,etter å ha prøvd så lenge..har selv hatt problemer med å bli gravid igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, ja, er litt variert hvordan jeg kjenner tassen. Noen ganger sparker han tydelig, andre ganger tror jeg han flytter på seg eller snur seg. Da er det bare bevegelse liksom. Sikker det du føler er tumling:) Han har ikke vært så aktiv de siste dagene, så er jo alltids litt bekymret. Men får et lite tegn innimellom, men ikke noe kraftig. Er i 26. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 25 pluss 3 og kjenner både tumling og spark. Noen dager er det mer tumling, som om at han snur eg rundt, tar salto eller noe sånt, andre ganger mer spark. de siste ukene syes jeg det har blitt mere tumling, men det står jo rundt forbi at det begynner å bli mindre plass inni der nå, så da er det vel ikke rart om man kjenner mer til tumle bevegelsene enn man gjorde før. Man kjenner jo bare 30-40% av alle bevegelsene uansett. Det er kjempe koselig å kjenne bevgelsene, jeg var på ultralyd for noe dager siden og fikk sett han igjen, det var godt å se at alt var bra siden jeg syne beveglsesønsteret hadde endret seg noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 25 nå og kjenner tydelig spark og tumling rundt, og når han sparker som værst så syns det veldig godt utenpå magen..... Ganske morsomt!

Er min første så kan ikke sammenligne med andre bevegelses mønster...

Er bare glad for at jeg kjenner liv godt hver eneste dag, mest på kvelden og gjerne når mor skal sove til natta. Men det er jo bare kos da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...