Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min 12 dager gamle lille gutt surkler så veldig i svelget/nesen!

Spesielt etter han har spist, selvfølgelig! Men synes det varer lenge, og at han liksom ikke får ryddet opp i det før neste måltid...

Er dette vanlig??

Virker ikke som han lider av det selv, men jeg føler jo at med de lydene surklingen gjør, så høres det ikke noe godt ut! Høres jo forkjølet ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis babyen din høres litt "tett" ut i brystet, burdet du kanskje kontakte lege (aller helst barnelege). Gutten min har vært surklete og tett nå i flere dager og vi fikk beskjed om at det var bra vi oppsøkte lege pga det. Først hadde han et "anfall" av falsk krupp, før han fikk en skikkelig slimete hoste og peser som bare det når han puster. Det er veldig mange babyer som legges inn ved pusteproblemer fordi situasjonen kan endre seg til det verre så inmari fort. Særlig gjelder dette babyer under 6 uker og prematurfødte babyer. Mini er nesten 4 mnd og stor og sterk, men fikk likevel beskjed om at han skulle ikke vært mye dårligere før han ville blitt lagt inn. Enda han ikke virker å bry seg selv, høres bare så frykelig ut for oss...

Man er ikke keen på å være hysteriske foreldre, men er liksom bedre å dra til legen en gang for mye likevel, har jeg funnet ut ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...