Gå til innhold

Positiv og så negativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i morges. Satt og så på den i begynnelsen, og det kom en bred og tydelig strek omtrent med en gang. Men så forsvant den liksom, og etter noen minutter var det ingenting igjen, muligens en kjempesvak skyggestrek. Hva betyr dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken test var det da?opplevde det med cb, for det blir liksom litt sånn bølge aktig med farge på hele vinduet åsså gr det over å det blir hvit bakgrunn..kan jo være det! om testen får rikelig med veske på seg så kommer d sånn, min erf hvertfall! skyggestrek er når testen tørker inn å man etter 10min ser en grå strek (falsk pos)... ta en test til om ett par dgr om du tror du er gravid:o)

Skrevet

Det var en CB ja. Venter mens i morgen, og har ingen tegn på det (pleier å spotte i noen dager før). Problemet er at jeg testet for tre dager siden også, og da var det en veldig svak, men tydelig strek, men i dag er det altså ingenting (hvis vi da ser bort fra de sekundene med tydelig strek i begynnelsen). Skjønner ingenting jeg. Håper flere kan komme med erfaringer.

Skrevet

Et tips jeg fikk engang, (husker ikke helt hvor..) er å sette på alarm på mobil ect. på ca 30 før man ikke skal se på testen mer, og se på den da, holde den litt på abstand, f.eks slik du ville lest i en bok i vanlig lys og ikke sitte å se på den mens det kommer sånn farge over testen, JEG blir i hvert fall bare forvirret av det....

Ble litt knotete forklart dette... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...