Gå til innhold

I rettferdighetens navn da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser ut til at slimproppen går hos meg. 9 dager _etter_ ultralydtermin, men bør den ikke da hatt noe blod i seg? Hvor lenge skal man måtte gå gravid egentlig, fysøren nå er jeg lei! Tror faktisk ikke jeg orker å gå gravid mer. Og naboene de holder jo skikkelig tritt på termin og at jeg burde vært på sykehuset etc... er så mye mas rundt meg nå at jeg blir gal (helt sikkert velment, men.... ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo litt spennende da...

Men mener å ha hørt at hvis slimproppen gikk tidligere i svangerskapet så ble det "laget" en ny en...

Men kan hende dette er rester etter proppen kanskje...? eller?

hehehe, Vet ikke jeg...Kjsønte kanskje det...=o)

Men du får se det ann nå da...gå turer og sånt...Hvis du klarer da..=o)

Har heldigvis ikke hørt noe fra familie og sånt da...Men har ennå 3 uker til termin...

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Går og lenge over termin, 17 dager med nr 1 og 13 med nr 2. Det hjelper absolutt ikke på alle de velmenende rådene om igangsetting og "Har du ikke fått enda???".

Da slimproppen min gikk med forrige, var det heller ingen blod, og det gikk nesten 3 døgn før ungen var ute. Lykke til, trøst det med at "noe " er igang ihvertfall.

Skrevet

Det er sant, spennende er det og man vet jo aldri når det vil skje.

Aner ikke om det er rester fra slimproppen, oppdaget noe som kunne være proppen i går og i dag har det kommet litt mer. I forrige svangerskap så jeg ikke noe til den i det hele tatt.

Har vært på en tur, men det er ubehagelig og føles nesten som man har én lang kynne hele turen ;) hehe.

Skrevet

17 dager over med første, gud bedre - ja da skal jeg ikke klage i ditt selskap. Man har jo ikke noe valg i og for seg, men det er jo til å fly på veggen av. Jeg bare håper det starter før overtidskontrollen på torsdag. Har ikke lyst til å bli satt i gang. Var så sikker på at jeg skulle tidligere enn med forrigemann. Da gikk jeg 7 dager over.

Tusen takk for lykkeønsker - og ja, noe bør jo være i gang! :)

Skrevet

Får håpe noe er igang hos deg da..=o)

Men slim med blod vil ikke det si at mormunnen åpner seg??? Og at det da kommer en liten blødning av det?

Hmmm...ikke godt å vite nei...

Krysser fingrene for at ting holder på nå da=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...