Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 I natt hadde jeg kynnere som kom med 15 min mellomrom og varte i ca 1 min av gangen. Det begynte kl 0215 og ga seg i dagmorres kl 0730. Noen med erfaringer rundt dette? Har fire barn fra før så jeg er godt erfaren, men har aldri opplevd noe som dette. De var harde og vonde. Så jeg begynte å tvile litt på slutten. Det kom ikke slim eller noe. Er i uke 32. Kan dette være et tegn på at noe er i gjerde?
LilleBanan blir storebror Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hei det jan jo ha vært en real omgang med maserier. Jeg opplevde akkurat det samme i uke 31. Fikk gjevne tak gjennom hele natta som var skikkelig vonde, men ga seg også på morran hos meg. Hadde heldigvis JM time dagen etter, hun sa at dette sannsynligvis var maserier. Hvis dette gjentok seg i kombinasjon med nedpress burde jeg kontakte føden sa hun. Men i utgangspunktet var ikke dette noe å bekymre seg for annet enn at det er vondt:)
~Mita~ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 kan være noe på gang, og det kan være bare modning.. har hatt det slik mange ganger, kynnere med skikkelige tak i mage å rygg, over flere uker nå. noen ganger regelmessige over flere timer, andre bare nå og da.. men ikkeno har skjedd enda. (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå