BettyBoob Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 sluttet da gullet var 6 mnd. (hadde sluttet før hadde jeg vært hjemme i Norge på den tiden, men var i australia og der har de så mye klor i vannet at jeg kokte litt ekstra
Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jenta mi er 5 mnd, vi bare vasker dem i vaskemaskin...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 sluttet når snuppa var ca. 2 mnd Vasker de opp for hånd med zalo eller i oppvaskmaskinen
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg spurte helsesøster og hun sa 6 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå