Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 angret litt på at i kjøpte de,går det ann å få byttet de å få pengene tilbake?eller får man tilgode lapp
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Viss du ikke har brukt de skulle det vel la seg ordne å bytte de, men butikkene har vel forskjellige ordninger på om folk får pengene igjen eller tilgodelapp.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 oki.kjøpte de igår,å angrer litt..hehe..har ikkje brukt de nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå