Gå til innhold

Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma døde for to dager siden.

Er helt satt ut.

Fått søsken fra en annen by på besøk for å hjelpe til med ungene, men de er å shopper eller ligger å sover...

Sambo sover

Jeg har sovet tre timer på snart tre døgn,

Sitter ennå i pysjen, orker ikke kle på meg.

Har en unge som skal i bursdag snart, skal klees ut, skal å hente noen på flyplassen om en time..

Men har ingen som kan se etter de små så jeg får dusja.. For gjestene sover formiddagslur.....

Ungene skulle vel hatt formiddagsmat nå også.

Vet ikke hvordan jeg skal komme igjennom dette.,.,.

Begraver meg på nettet heller..

Ingen voksne å snakke med nå, måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så trist!! Føler med deg!

Du får bare gjøre det du må, også la følelsene komme mer fra til kvelden når barna har lagt seg om kvelden. KAnskje sambo kan la deg sove litt i morgen?

Skrevet

Uff, dette var jo trist lesning!

Jeg håper du får fortalt samboer hvordan du har det, sånn at han skjønner at du trenger avlastning! Han har vel ansvar for å følge opp barna, han også! Og i hvert fall nå! I morgen bør du få lov til å sove ut, i hvert fall! I den grad du klarer å sove. Men du trenger uansett hvile.

Ellers høres det jo ikke ut som om det er noe hjelp i søsknene som er på besøk heller. De har det vel tøft nå, de også, og takler kanskje dødsfallet med å prøve å få tankene på andre ting, som shopping. Men de er nå engang hos deg for å hjelpe til med barna, da. Jeg håper du får formildet til dem hvor lite du har sovet.....

Håper dette blir bedre for deg! Det er jo helt forferdelig å miste sin mor, og da skulle det bare mangle at andre trår støttende til. Og jeg syns i hvert fall din samboer har et spesielt ansvar i denne situasjonen!

Skrevet

formidlet, skulle det stå.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...