Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det min tur til å komme med et frustrasjonsinnlegg.

Vi begynte å prøve i Oktober, så har ikke holdt på så lenge som mange av dere andre her. Men I løpet av disse mnd har 2 venninner blitt gravide og 2 bekjente fått barn. Jeg snakket med hun siste som er blitt gravid nå nettopp, det var da hun fortalte nyheten. Det er jo kjempe bra og jeg blir glad på hennes vegne, men når er det min tur?

Jeg hadde en SA forrige mnd, og denne mnd trodde jeg det hadde klaffet igjen. De samme symptomene som forrige mnd kom og jeg gledet meg til ikm (som er neste uke). På torsdag kveld måtte jeg løfte noe som var veldig tungt og jeg fikk kjempevondt nederst i magen. Etter det har symptomene forsvunnet så nå er jeg helt sikker på at tr kommer som normalt.

Jeg jobber med et funksjonshemmet barn, så jeg må løfte litt i jobben min. 1 pp trodde jeg også det hadde klaffet, men etter at det blenoen tunge løft på jobben fikk jeg samme smerten i magen og tr kom som forventet. Da jeg ble gravid forrige mnd var vi i gymsal den dagen jeg mistet. Jeg ønsket at ungen jeg jobber med skulle få den samme opplevelsen som de andre, så det ble en del løft og herjing. og jeg fikk vondt i magen På kvelden begynte jeg å blø....

Det kan jo bare være en tilfeldighet, og to av gangene vet jeg heller ikke om jeg var gravid eller ikke. Men jeg har tenkt litt på det etter at symptomene nok en gang forsvant etter at jeg hadde løftet tungt og fått vondt.

Kan det være en sammenheng? eller er det bare en tilfeldighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...