Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Skal feire 25årsdagen min i kveld, og har innvitert mange gode venner. Gleder meg bare så til ein fest igjen. Datteren min er 7mnd og jeg har ikke vore på fest etter hun ble født, så i kveld skal jeg kose meg Bare så dere vet det haha........ det er nok mange her inne som syns jeg er uansvarlig som har barnevakt overnatten når hun bare er 7mnd......men, men ..... gleder meg jeg Hilsen bursdagsbarnet
3xmamma Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Gratulerer med dagen, og kose deg masse i kveld da =)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Når hun er bare 7 mnd? hehe. Kos deg du:-) Har ei på 3 mnd selv jeg og har hatt barnevakt til henne to ganger allerede, hvorav det er en overnatting! Gratulerer så mye med dagen forresten :-)
2 i talet Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Gratulere med dagen og kos deg masse:-)
shimonie Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 uansvarlig? nei langt ifra! kos deg, og gratulerer=) tror ikke jeg kjenner noen som har venta så lenge med å gå ut, så du bør ikke tenke noe over det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå