Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Er i uke 38 og har til i går hatt en aktiv krabat i magen. Plutselig har bevegelsene blitt mindre og langt færre, noen som vet om dette er vanlig? Blir jo litt bekymret.. Er førstegangsfødende og hodet har iallfall vært festet i over en uke.
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Tror du skal ringe føden... Fort du merker mindre bevegelse som er normalt for deg så skal man ringe føden... ring føden...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Helt normalt med lite spark og bevegelse nå på slutten,men du skal få ``nok`` i løpet av en dag så du føler deg trygg. Klart det er trangt inni der,men litt skal han klare og bevege seg. Blir du bekymret ta deg en tur på føden og få det sjekket.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Har snakket med føden og skal ta en tur dit med en gang. Mest sannsynlig ingenting å bekymre seg for, men det er jo lettere sagt enn gjort..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Lykke til:=) Alt går sikkert fint ser du:=)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Lykke til på føden. Alt er sikkert i orden. Min er også roligere nå. Er også i uke 38.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Takk, takk! Har vært på føden og alt er bra heldigvis. Ble registrert masse kynnere som jeg ikke kjenner selv, synes jo det er litt merkelig men så lenge alt ser fint ut så er jeg fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Det er jo helg og babyen din slapper sikkert av i helgen, Hehe Var bra du fikksjekket ut at h*n var i fin form.
Leirha Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har det også slik, han har alltid vært veldig livlig, men har roet seg nå de siste to ukene. Men innimellom spreller han skikkelig, men liksom ikke på de "faste" tidspunktene. ikke så mye sparking, mer lette press og gnikking nede i bekkenet. Det begynner jo å bli liten plass der inne, så jeg tar ikke som noedårlig tegn.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Slik er det blitt her også, nærmer meg uke 38 nå. Den har veldig rolige bevegelser, presser rompa litt opp og ut noen ganger, mulig føttene noen ganger også. Så kjenner jeg en del "krafsing" ned mot bekkenet og i lysken. Den lå festet med hodet i bekkenet da jeg var til jordmor på tirsdag. Synes også det var litt rart i starten at det ble så rolig, men kjenner jo at den rører på seg nå også, bare mindre hodekråke rundt og slikt!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Fint å høre at deres baby også er litt roligere nå på slutten! Det er jo tross alt ikke store plassen å røre seg på, men ble litt bekymret siden forandringen kom så plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå