mirredutt Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Lurer på om jeg vil ha sommerbryllup, vinterbryllup osv. Hvor lang tid i forveien begynte dere å planlegge bryllupet?
ApriIbaby Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Giftet oss i september. Planla fra febr samme år. Ville gifte oss i skogen i høstfarger.....
Bella Swan Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Januar. begynnte å planlegge 6mnd i forveien.
anesam Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 (31.) desember (bestemte oss ca 2 mnd før, og begynte da planleggingen)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Giftet oss i oktober. Egentlig ville vi gifte oss i juli men det var noen foreldre som fikk helt fnatt siden va da hadde kjent hverandre i 3 mnd:p Hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Februar. Planla 4 uker før.
melkekua™ Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Giftet oss i mai ) anbefales! Hvor lenge før i tid vi planla husker jeg rett og slett ikke.
Mille** Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Giftet oss i juli, ble fridd til like før jul året før, begynte å planlegge i romjulen.
Gullemor Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Vi giftet oss i juli, og "begynte planleggingen i juni"... Hehe! Det tok tre uker fra frieriet til vi var gift. Giftet oss på tinghuset. Gikk fort, ja! ) Enkelt og greit.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 giftet oss i juni,startet og planlegge 3 uker før:p det skjedde så fort
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Gifta oss i mai, starta planlegginga seks uker foer ;-)
elinmamma Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 august Husker ikke når vi begynte å planlegge jeg.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Giftet oss i august, planla i ca 2 mnd. Lite selskap med kun familie og forlovere.Veldig velykket =0)
blittmamma07 Skrevet 16. februar 2008 #15 Skrevet 16. februar 2008 fridde 2. juledag giftet oss i september da vi måtte ta den helga kirken var ledig. september var gull!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 16. februar 2008 #16 Skrevet 16. februar 2008 giftet oss i juni 2005:-) og begynte p planlegge 2 1/2 år før........ vi forlovet oss 040403..... skulle ha giftet oss i august 2004, men så ble jeg endelig på vei med Lillemann,som vi hadde prøvd på i over 1 år.....så da ble bryllupet forskjøvet ett år..... ting blir ikke alltid som man planlegger.... ;-)
tre små luringer Skrevet 16. februar 2008 #17 Skrevet 16. februar 2008 Førstegang 7 august, planla fra ca jul året før. November 2. gang planla i kanskje 4 uker? tar jo litt tid med alle atester som skal på plass...
Northernlights Skrevet 16. februar 2008 #18 Skrevet 16. februar 2008 Mars,mai og juni. Likte ikke vinterbryllupet, men det i mai var fint =o)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 #19 Skrevet 16. februar 2008 21 juli....5 dager før bursdagen min....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 #20 Skrevet 16. februar 2008 begynte å planlegge i november året før....synes det var kjempe god tid jeg!
Alba44 Skrevet 16. februar 2008 #21 Skrevet 16. februar 2008 April. Nydelig vær den dagen og en flott årstid ))
bompymamma Skrevet 16. februar 2008 #22 Skrevet 16. februar 2008 Giftet oss i juni, og begynte planleggingen 4-5 uker før. Ble viet ved bryggekanten i nydelig sommervær.
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2008 #23 Skrevet 16. februar 2008 vi gifta oss i august, og jeg holdt vel på et års tid kanskje, mensatte inn støtet på vårparten samme året.... :-)
Salat Skrevet 16. februar 2008 #24 Skrevet 16. februar 2008 Februar. Giftet oss litt på innfall, bestemte det 6-7 uker før. Giftet oss alene, så det var ikke sp mye planlegging som skulle til. Straks vært gift i 3 år!
♥2 små gull♥ Skrevet 16. februar 2008 #25 Skrevet 16. februar 2008 Vi skal gifte oss nå i mars, håper på masse hvit snø og deilig vårsol Det som er viktig å få klart først er kirke og lokale, er det ledig på ønsket dato kan dere ta det med ro. Resten går fort å planlegge Invitasjonene er greit å sende ut 6-8 uker før så folk får tid til å planlegge både antrekk og i forhold til ferie (hvis dere skal ha sommerbryllup spesielt). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå