Gå til innhold

Hvilken mnd giftet du deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg vil ha sommerbryllup, vinterbryllup osv. Hvor lang tid i forveien begynte dere å planlegge bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Giftet oss i september. Planla fra febr samme år. Ville gifte oss i skogen i høstfarger.....

Skrevet

Januar.

begynnte å planlegge 6mnd i forveien.

Skrevet

(31.) desember (bestemte oss ca 2 mnd før, og begynte da planleggingen)

Skrevet

Giftet oss i oktober.

Egentlig ville vi gifte oss i juli men det var noen foreldre som fikk helt fnatt siden va da hadde kjent hverandre i 3 mnd:p Hehe...

Skrevet

Februar. Planla 4 uker før.

Skrevet

Giftet oss i mai :o) anbefales! Hvor lenge før i tid vi planla husker jeg rett og slett ikke.

Skrevet

Juni, begynte å planlegge i april.

Skrevet

Giftet oss i juli, ble fridd til like før jul året før, begynte å planlegge i romjulen.

Skrevet

Vi giftet oss i juli, og "begynte planleggingen i juni"... Hehe! Det tok tre uker fra frieriet til vi var gift. Giftet oss på tinghuset. Gikk fort, ja! :o) Enkelt og greit.

Skrevet

giftet oss i juni,startet og planlegge 3 uker før:p det skjedde så fort

Skrevet

Gifta oss i mai, starta planlegginga seks uker foer ;-)

Skrevet

august

Husker ikke når vi begynte å planlegge jeg.

Skrevet

Giftet oss i august, planla i ca 2 mnd. Lite selskap med kun familie og forlovere.Veldig velykket =0)

Skrevet

fridde 2. juledag

giftet oss i september da vi måtte ta den helga kirken var ledig.

 

september var gull!

Skrevet

giftet oss i juni 2005:-) og begynte p planlegge 2 1/2 år før........ vi forlovet oss 040403..... skulle ha giftet oss i august 2004, men så ble jeg endelig på vei med Lillemann,som vi hadde prøvd på i over 1 år.....så da ble bryllupet forskjøvet ett år..... ting blir ikke alltid som man planlegger.... ;-)

Skrevet

Førstegang 7 august, planla fra ca jul året før. November 2. gang planla i kanskje 4 uker? tar jo litt tid med alle atester som skal på plass...

Skrevet

Mars,mai og juni.

Likte ikke vinterbryllupet, men det i mai var fint =o)

Skrevet

21 juli....5 dager før bursdagen min....

Skrevet

begynte å planlegge i november året før....synes det var kjempe god tid jeg!

Skrevet

April.

Nydelig vær den dagen og en flott årstid :o))

Skrevet

Giftet oss i juni, og begynte planleggingen 4-5 uker før. Ble viet ved bryggekanten i nydelig sommervær.

Skrevet

vi gifta oss i august, og jeg holdt vel på et års tid kanskje, mensatte inn støtet på vårparten samme året.... :-)

Skrevet

Februar. Giftet oss litt på innfall, bestemte det 6-7 uker før. Giftet oss alene, så det var ikke sp mye planlegging som skulle til. Straks vært gift i 3 år! :D

Skrevet

Vi skal gifte oss nå i mars, håper på masse hvit snø og deilig vårsol :) Det som er viktig å få klart først er kirke og lokale, er det ledig på ønsket dato kan dere ta det med ro. Resten går fort å planlegge :) Invitasjonene er greit å sende ut 6-8 uker før så folk får tid til å planlegge både antrekk og i forhold til ferie (hvis dere skal ha sommerbryllup spesielt).

 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...