Hege & lille Hannah <3 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hvem ber dere til middag og hvor mange blir det? Sambo mener vi skal ha hele familien helt opp til oldeforeldre, men det blir jo så mange.. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 besteforeldre, foreldre, faddere holder det syns vi (har ikke søsken, så ei tante el to kommer også)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Vi har bedt dåpsbarnets besteforeldre og oldeforeldre, samt våre søsken m/ samboere og barn. Vi blir 16 stk.
pandabjørn Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 vi har bedt dåpsbarnets besteforeldre, tanter og onkler og vi blir 14 stk
Shamandalie Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Vi ber besteforeldre,oldeforeldre og tante og onkel med søskenbarn, til barnet. Det blir 13 stk med meg,samboer å barnet Tante og onkel skal være faddere da. Og så kommer noen av våre tante å onkler,altså "gammeltante og gammelonkel" til barnet, til kaffen,rett og slett fordi de er her tilfeldig på ferie akkurat da,(vi bor langt unna familien på min side)
Phantom´ Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Vi blir ca 25. Barnets besteforeldre, tnter, onkler søskenbarn og faddere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå