T+H+T Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 er det vanlig å la vær å bruke hjelm på barna i den. har alltid hjelm på barna. ser det er så mange som ikke har det på.
~sjiraff~ Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Vi bruker hjelm på snuppa i sykkelvognen, det er for meg like naturlig som at hun bruker hjelm da hun sykler.
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg hadde alltid hjelm på barna da jeg var dagmamma og kommer til å fortsette med det når mine 2 blir gamle nok til å sitte i sykkelvogn.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hjelm er "påbudt" når det er hjul under baken - og motoren er en brødmotor =) Her brukes det alltid hjelm både i henger og på sykkel!!
Sognerosa Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Vi bruker hjelm på begge gullklumpene våre i sykkelvognen. De kan jo slå hode viss det skulle skje en ulykke, selv om de sitter i sykkelvogna...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 alltid hjelp på snuppa om hun sitter på hjul eller ponnien, det er en regel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå