--niffi-- Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Mannen min lurer fælt på om han kan komme seg på nettet etter fødselen - hele familien hans er i USA, og han har jo lyst til å sende bilder av den nyfødte så fort han kan. Det er vanlig i familien hans at ALLE tropper opp rett etter en fødsel, så han kommer garantert til å savne å ha dem hos seg da! For ikke å snakke om å dele ut de rituelle sigarene til brødrene og faren hans. Men moren hans kommer noen dager etter fødselen, det er jo stas. Men altså nett på sykehuset: Jeg ser at noen poster innlegg her fra sykehuset - er det vanlig med trådløst nett og at man kan ta med egen laptop, eller er det maskiner man kan låne, eller hvordan er det egentlig? Vi skal føde på KK i Bergen.
mamma050308 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Der er trådløst nett på HUS. Ha en mann som er innlagt der nå og han har surfet på nettet. Tror neppe der er maskiner å låne, de er nok i bruk av de som arbeider, men egen bærbar må man vel kunne ta med på lik linje som på andre avdelinger.
mto2 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Vi surfa på nettet på KK for 2 år sidan med eigen laptop. Så med mindre det er forandringar, så går det an.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 lurer på om du ikke må betale litt.. som på biblioteket, og at de ikke låner ut "sine" maskiner, at du må ha din egen...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Mitt trådløse kort virker ikke, men kan en ha med ledning ?
--niffi-- Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Så flott at vi kommer oss på nett da! Håper det fortsatt er tilfelle på KK i Bergen Takk for svar!!
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 her er det nett ja.. =) ligger på KK akkuratt NÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå