Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min lurer fælt på om han kan komme seg på nettet etter fødselen - hele familien hans er i USA, og han har jo lyst til å sende bilder av den nyfødte så fort han kan. Det er vanlig i familien hans at ALLE tropper opp rett etter en fødsel, så han kommer garantert til å savne å ha dem hos seg da! For ikke å snakke om å dele ut de rituelle sigarene til brødrene og faren hans. Men moren hans kommer noen dager etter fødselen, det er jo stas.

 

Men altså nett på sykehuset: Jeg ser at noen poster innlegg her fra sykehuset - er det vanlig med trådløst nett og at man kan ta med egen laptop, eller er det maskiner man kan låne, eller hvordan er det egentlig?

 

Vi skal føde på KK i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er trådløst nett på HUS. Ha en mann som er innlagt der nå og han har surfet på nettet. Tror neppe der er maskiner å låne, de er nok i bruk av de som arbeider, men egen bærbar må man vel kunne ta med på lik linje som på andre avdelinger.

Skrevet

Vi surfa på nettet på KK for 2 år sidan med eigen laptop. Så med mindre det er forandringar, så går det an.

Skrevet

lurer på om du ikke må betale litt.. som på biblioteket, og at de ikke låner ut "sine" maskiner, at du må ha din egen...

Skrevet

Mitt trådløse kort virker ikke, men kan en ha med ledning ?

Skrevet

Så flott at vi kommer oss på nett da! Håper det fortsatt er tilfelle på KK i Bergen :) Takk for svar!!

Skrevet

her er det nett ja.. =) ligger på KK akkuratt NÅ:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...