pandabjørn Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 du sikter sikkert til meg jeg får grunnstønad fra nav trygd hver mnd noe jeg har fått siden jeg ble født..siden jeg har en gren av CP så får jeg grunnstønad hver mnd som skal gå til utgifter til bilen feks bensin, og fotpleie som jeg er hos hver mnd...
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Grunnstønad kan gis til å dekke - helt eller delvis - ekstrautgifter som er oppstått på grunn av en lidelse. Du kan ha rett til grunnstønad dersom du har nødvendige ekstrautgifter på grunn av varig sykdom, skade eller lyte. Med ekstrautgifter menes utgifter som friske personer ikke har. Grunnstønad gis ikke til engangsutgifter, men til utgifter som er stadig tilbakevendende.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg fikk grunnstønad pga. min datters enurese. Utgifter må dokumenteres når du søker.
* 5 om dagen * Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 jeg får grunnstønad pga psoriasis, dekker høye utgifter, til salver og slitasje av klær/ sengetøy pga sykdommen.får også til fuktighetskremer, og shampo. men utgiftene pr år, må overstige over 9000 kr , når en søker tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå