Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Må på apoteket og kjøpe ett eller annet som lindrer kløe. Klør meg omtrent til blods, og jo mer jeg klør jo værre bilr det... Særlig på den ene brystvorten. Har hørt det skal finnes en eller annen krem som hjelper mot dette, men hva? Noen her som har navnet på produktet og kan skrive litt om dette?
mastermind Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har brukt a-creme. Kjempefornøyd. Krem med a-vitaminer som hjelper mot det meste, til og med begynnende kviser.... Ta deg en tur på apoteket. Brunt lite glass.
Jannamor Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg klør og klør og klør og. Det samme gjør en venninde. Så du er ikke alene. Vet ike om hun bruker noe, men jeg bruker ingenting. Evt litt elizabeth arden eight hour cream.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Kjøp Purelan på apoteket. Egen brystvortekrem. Superbra!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Purelan er fantastisk. Inneholder samme fettstoff som er i brystvortene. Lanolin tror jeg det er. Har i alle fall tatt ALT av ubehag jeg har hatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå