Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Sitter her med vondte menssmerter.! Å skikkelig kvalm.. Får ikke ned maten. Hva er dette?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Ikke lett og si når du skriver så lite om resten av tilstanden din. Hvor langt er du på vei? Hvor har du vondt? Er du kvalm pga smertene? Info? Eller så må du ta deg en tur på føden og få det sjekkert opp. Det kan være alt fra maserier,omgangsjuka eller rier...hvem hvet.... Lykke til:=)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Begynnte med vonde menssmerter å var grusomt kvalm i dag tidlig. nå kjenner jeg mye i ryggen, skikkelig vondt. å i den ene rumpeballen. Har hatt noen kynnere, men ikke noe regelmessige sammentrekninger. kvalmen kommer å går. pleide å være litt småkvalmen når jeg hadde mensen. er i uke 37 nå, vert moden å gått med åpning i 2 uker nå. kansje det er noe på gang. Håper noen kan svare meg:)
grolla Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg også fikk igjen kvalmen de siste ukene. Har spydd med jevne mellomrom, og orker ikke stort av mat på formiddagen. Leste et sted at dette var vanlig og skyldes hormonelle forandringer på slutten av svangerskapet. Jeg har gått slik i tre-fire uker nå....kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå