frøken blå Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Kid idag. Alle oss som har stor seng har fått ny dyne og pute! 199 kroner! Superbillig jo.... Jeg skal piffe opp badet/gjestetoalettet med limegrønn gulvmatte og tilhørende håndkle. Så har jeg kjøpt 2 nye stretchlaken til eldstemann og 2 nye til oss. Så toppet jeg det med 3 nydelige "dype" rødfargede pynteputer til sofaen!! =) Herlig med noe nytt til heimen =)
pandabjørn Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 ja det er deilig å fornye huset litt de har så mye fint på Kid også
sannamin* Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 He he!! alltid gøy å shine hjemmet sitt... Jeg sitter og venter på at sofaen fra boconcept i danmark skal komme!!! Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå