Gå til innhold

Handlet for over 1300 kr på


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kid idag. Alle oss som har stor seng har fått ny dyne og pute! 199 kroner! Superbillig jo.... Jeg skal piffe opp badet/gjestetoalettet med limegrønn gulvmatte og tilhørende håndkle. Så har jeg kjøpt 2 nye stretchlaken til eldstemann og 2 nye til oss. Så toppet jeg det med 3 nydelige "dype" rødfargede pynteputer til sofaen!! =)

 

Herlig med noe nytt til heimen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er deilig å fornye huset litt :)

de har så mye fint på Kid også

Skrevet

He he!! alltid gøy å shine hjemmet sitt... Jeg sitter og venter på at sofaen fra boconcept i danmark skal komme!!! Gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...