(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 .. så kan dere sitte her alene og være late! moahaha! Kanskje er jeg sjuk i hodet, men jeg gleder meg som en unge til hver pilatestime jeg har!! Jeg satser på at det er sant at man får laaange fine muskler av det, og seff flat mage! *Spise en sjokoladebit før jeg går* hehe.. nejda! Avsted med meg!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Pilates er det kjedeligste jeg har vært med på;-D Koooooooooooooooooooooooooooos deg masse da...! Heheh
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Kjempe flink du er. Stå på!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 kjedelig? jeg tror du er gal jeg! Jeg gleder meg ikke akkurat til steptimene og mage,rumpe, lår timene.. men jeg gleder meg til pilatestimene mine ja! Også gleder jeg meg til de dagene da jeg løper! Jepp, jeg er dritflink! hehe
Mille** Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Så flink du er! Har blitt aktiv med pilates her hjemme den siste tiden og ser allerede stor forskjell på kroppen min. Pilates er utrolig effektivt, og man blir veldig motivert når man ser de raske resultatene. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 ja, det er helt utrolig effektivt! Og mange av øvelsene ser superenkle ut, men når man skal gjøre de så er de så jævlig vanskelige! hehe. Resultatet på magemusklene synes jeg er helt utrolig. Merker stor forskjell i hvor mange jeg kan gjøre fra gang til gang. Gøy!!!! Også har jeg blitt mye mykere og har ikke hatt vondt i ryggen en gang siden jeg startet i januar!! helt utrolig!
Mille** Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Ja det er utrolig bra for min rygg og nakke, merker stor forskjell. Øvelsene kan se lette ut, prøvde å få gubben til å gjøre et par i går kveld, han hadde ikke sjans, hehe.... Og rumpa mi har faktisk løftet seg litt siden jeg startet, utrolig gøy!! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2008 trener du med ball? Vi har akkurat innført ballen på pilates 1 timene og jeg dør nesten av rumpe og lår treninge på ballen. Det er sååå hard, også ser det så simpelt ut! hahhaah! Og ja, rumpa beveger seg mirakuløst oppover ja!!
Mille** Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Nei, trener ikke med ball, bruker den winsor pilates filmen man får kjøpt på tv shop. Kanskje jeg skulle kjøpt ball også....hmmm....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2008 Ja, den filmen har jeg hjemme også. Den er bra den, men tror du får en "oppfølger" som har ball også. Jeg kjøpte den filmen også ble den stående i hylla hjemme.. ble ikke trent av det. haha! Det er kjekt å trene med instruktør da... får liksom litt hjelp om man gjør feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå