Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hva skal en gi? Er en mann som har alt sier han
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 he he denne var ikke lett.... et bilde?? enten et fotografi, maleri eller et familiebilde av dere hvis han f.eks er bestefaren til barnet ditt. Stor matkurv? det vet jeg bestemoren min alltid ble gla for. Kjøpte en svær eske som vi pynta og pakka oppi godt pålegg, kaffe ++++++ som vi visste hun likte men var for "gjerrig" til å handle selv =) heheh Godt sengetøy God nattpysj (vet ikke om de bruker sånnt) Ullundertøy Tøfler Tenker at eldre folk fryser mye men vet ikke hvor jeg har det fra egentlig .. =)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 hvis han er sprek ; billett til opera , konsert, forestilling, teater.... Bøker. (sånn fra krigens dager o.l ) historie... Noe til en hobby han har / har hatt.. Jaktkniv med inngravering
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Kalender med bilder. Det har vi gitt i 85 års dag. www.elkjop.no
Hikken Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Mormor er også en som har alt, så da jeg skulle kjøpe julegavetil henne gikk jeg inne på http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx og kjøpte en geit :-) Hun var veldig glad for at jeg heller brukte penger på noen som trenger det enn å fylle opp leiligheten hennes med mere "ræl".
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 noe som kan spises eller drikkes! kartong me kaffe, vin, cognac osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå