Mamsen&LillePrinsen Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Men jeg er ikke hjemme, så får ikke hentet den.. Jeg kommer hjem den 29feb, er den fortsatt i posten da(postkontoret) eller blir den sent tilbake til avsenderen?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Er det ikke 14 dager fra du får hentelappen da tro? Du kan jo ringe postkontoret også da..
ToPrinsesser<3 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Du har 14 dager fra den ankommer til du må hente den (tror jeg), ikke kortere ihvertfall. Men, du kan jo også snakke med postkontoret og si at du er på reise og henter den når du er tilbake.
Mamsen&LillePrinsen Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Ja det skal jeg gjøre:) Takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå