Gå til innhold

Har bestillt en pakke..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er ikke hjemme, så får ikke hentet den.. Jeg kommer hjem den 29feb, er den fortsatt i posten da(postkontoret) eller blir den sent tilbake til avsenderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke 14 dager fra du får hentelappen da tro? Du kan jo ringe postkontoret også da..

Skrevet

Du har 14 dager fra den ankommer til du må hente den (tror jeg), ikke kortere ihvertfall. Men, du kan jo også snakke med postkontoret og si at du er på reise og henter den når du er tilbake.

Skrevet

Ja det skal jeg gjøre:) Takk for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...