Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hei, Jeg var også lenge en pröver, men ble gravid til slutt.Når jeg strevte med å bli gravid kunde jeg ikke bare acceptere at årsaken var alder og "gamle egg". Undersökelse hos gynekolog viste ikke på noe unormalt, hormoner osv var ok. Hvorfor fungerte det da ikke.? Noen ting jeg har tenkt pa: 1. Pröv ikke bare dagene för og dager mitt på¨antatt EL- Ibland slepper egget senere enn vi tror. Pröv også noen dager efter antatt EL. Når vi blir eldre er det litt mer svaj med hormoner osv, de fertile dagene kan variere mer. Har jeg lest... 2. Pröv Pre-Seed glid-middel .Man kan vare litt törr dernede, da har ikke svömmerne noe å transporteres i. 3. Jeg hadde en vaginose og fikk ta melksyrebakterier i skjeden for å få tilbake god bakterieflora. Hvis du ikke har naturlig balanse med laktobaciller kan det gjöre det vanskeligare å bli gravid. MEN: Under behandling med laktobacillene (ca 7 dager) som er sure er det vanskligere å bli gravid, svömmerne liker ikke for lavt pH. Spör ev.din doktor. 4. Dere som haft mange kjemiske SA, d.v.s tidlige SA, har dere fått undersökt TNF-osv? Immunforsvaret kan vare for aktivt, slik at fostret ikke får feste. Medisin (kortison?) kan gis for å få ned dette. Sjekk med doktor. 5. Akupunktur hos erfaren akupunktör med kunnskap om obstretrisk akupunktur. Bare noen tanker. Ha det,
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Takk for tips! Men det er vel ikke å stikke under en stol at "gamle egg" er hovedproblemet for oss modne prøvere??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå