minami Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Nå orker eg snart ikke mer, føle for å bli innlagt av og til. Det går i sutring frA VI står opp til vi legger oss nesten. Gråter for alt, dunker seg bittelitt så er det jo sååå vondt. Vi har i tillegg ei lita jente på bare noen mnd som krever en del oppmerksomhet. Når jeg snakker med andre så føler jeg at deres barn er s¨å snille og rolige og aldri noe tull. Tar vi han her med oss i butikken, så bare kikker folk på oss, han skriker og hyler, blir snart gal jeg. Har fått utslett i huden og mister masse hår ( sikkert stress )... Please, heng dere på dersom dere har barn som ikke alltid er eksemplariske.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 jadda... det hadde jeg når lille var 2 år. holdt på å få fnatt..og nå er hun sånn igjen og blir snart 4. Det har vært veldig greit å være mamma for henne mellom 2 og 4års trassene da. hehe.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 tulla vår er kjempe sutrete når hun kommer fra barnehagen,og hun skal BARE kose med 1 person (hvem det er varierer),men i går var det bare mamma.Uansett hvem som så på henne,så blir hun kjempe sinna og er sur.... Så du er ikke den eneste.Men vi må og tenke at det er den eneste måten de vet å si fra på når noe er galt for dem.Kanskje han er sjalu og det er måten å reagere på.Dere kan prøve å sette av tid til bare han,gå en tur ut alene med han f.eks?
Gjest mphs Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Vi har trassen så det holder. Hun er snart 2,5 år. Veldig slitsomt til tider, men prøver å tenke på at det går over etter hvert(snart håper jeg).
BettyBoob Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Seb på 23 mnd har blitt veldig sutrete og mammdalt de siste ukene. plutselig skal han lage drama når jeg leverer i bhg osv (aldri skjedd før for 2 uker siden...) hvis kjæresten min prøver å tulle med ham, er det bare sutring... han vil helst bare se på tegnefilmene sine har jeg funnet ut! slitsomt, håper det går over!
A4 Husmor.... Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Henger meg på denne. Minsten på 1,5 år har vært så trassig. Hylte i 10min når Elias episoden sluttet på barne tv.
minami Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 Blir liksom litt letta når jeg hører at andre og sliter litt. Vanligvis virker det som om ingen vil inrømme at det kan være både vanskelig og stress med barn. Jeg for min del har bare lyssst til å grine mange ganger..
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Min 17 mnd gamle trasskladd er akkurat det om dagen; trasskladd:p
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har ei jente på 2 år og 9 mnd og hun har vært trassen en stund ja! Hun sutrer og griner og skaper seg og gråter og vræææler og er helt umulig og litt til!!!!! Herregud så lei jeg blir noen ganger! Så du er absolutt ikke alene nei!!
Tibra Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Har en på 1 år og 9 mnd som kan være megasutrete på ettermiddagene og er blitt supermammadalt (selv om pappaen har bidratt masse) - sitter som limt fast i meg hvis jeg prøver å gjøre noe annet enn å være 20 cm fra han.. Går det over??? (Heldigvis ikke sur hele tiden da og kan også være verdens søteste
Mamma2OO5 Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Hehehhe jeg må bare le. Det er så godt å høre at det ikke bare er her hos oss! Vår er 2,5 år og er grei i perioder, men han sutrer og trasser og skriker og er helt på tryne. Og så SÅ sinna han kan bli da! Vi får bare tro det går seg til snart:o)
Blue Lady Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Sånn er vår 2 åring også til tider. Sutrer for alt, gjerne før han trenger.. sutrer om han vi l ha brødskive i stedet for å bare spørre, sutre for at han skal opp trappa når det bare er å gå opp trapa ol. Det går over
Mamma2OO5 Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 He he jaaa det glemte jeg å nevne, men sånn er vår også. Spør meg i den værste sutretonen om å få ting. Akkurat som om han tror det hjelper å snakke sånn til meg! uff. Jeeeeeeg viil ha brøøøøfeeeee sutre sutre. De er noen raringer, men det er bare noe vi må igjennom:o)
haater husarbeid Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Huff jaaa. Har en sutreprins selv her jeg. Spesielt når han er trøtt og sliten etter bhg *dåån*. Han har også begynt å få raserianfall der han legger seg ned på golvet og hyler og spriker mens han sparker med armer og bein og roper nei nei. Og for å ikke snakke om når han er syk (og det er ofte) Til å bli SPRØ av!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå