snuppedulla Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Er 6+2 idag og merker ingenting!! flere???
dame81 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hei det eneste jeg har er litt stikking og tett i nesa men veit ikke om det er et symptom da. hehe:) men jeg har ikke noe særlig symptomer jeg heller. og jeg er 7+4 i dag:)
En liten en til? Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 kjenner nesten ingen ting jeg heller, litt vonde pupper og noen stikk i magen som kjennes ut som menssmerter, veldig sjelden det og. Nesten så jeg ikke tror jeg er gravid lenger, men er vel det når jeg ikke har noen blødning..... Er 5+4 i dag:)
dame81 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 det er godt det er flere en meg hehe:) men dem sier jo det at det er like normalt og ikke ha symptomer som og ha masse av dem:) så vi skal vel egentlig bare nyte det mens vi kan hehe:)
AO3 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Har liksom ikke noen "supersymptomer", og blir nesten litt stresset pga det - men det er jo selvsagt helt idiotisk, burde være glad for at jeg ikke henger over doskåla (enda?). Litt "aktivitet" i livmora, tidvis trøtt og VELDIG sulten - that's it.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 melder meg på her...er i uke 6 eller i uke 11...og har ingen symptomer!!!!
MoccaMocca Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Du er ikke alene. Er 6+3 og har litt øme bryster og går på do om natta mellom 2 og 5 ganger, ellers merker jeg ingenting. Men det er nok normalt.
lin76 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Melder meg også på her! Utanom litt ømhet i magen/livmora, og auka søvnbehov, kjenner eg ingenting til denne huleboaren som visstnok har søkt tilflukt i magen min. Er ca 8 1/2 veke på veg no i følgje mensberekning. Veit jo at det er eit luksus"problem" å ikkje ha symptom, men det er ein del av meg som skulle ønska eg spydde - "sånn litt, bare" - sånn at det liksom blei meir "verkeleg", dette... Det sterkaste "symptomet" mitt så langt har i grunnen vore redsla for å mista igjen - hadde ein sa før jul...
Lykkelig m@mm@ Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg og !!! Nesten litt stresse av det, men bør jo bare være glad. Tenker at jeg liksom skal merke at jeg er gravid.... ( det kommer !!!!)
ChellBell - har født! Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 hehe, halvpraten av dere har jo symptomer da!
lin76 Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, du har rett, ChellBell. Men samanlikna med alle dei som skriv om at dei spyr og spyr og er sjukmeldte frå jobb og så utslitte at dei ikkje orkar å gå, verkar det liksom litt "pinglete" å "bare" vera litt småøm i magen ;o) Men godt poeng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå