Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt to koppholdere, begge ubrukelige, så nå håper jeg å få tips til en som funker...

Den første kjøpte jeg på barnas hus. Problemet med den er at den kun festes med borrelås, og dermed snurrer den rundt og innholdet detter ut. I tillegg er den i stoff og veldig høy, ser for meg at en liten kaffekopp vil drukne nedi der og være vanskelig å få opp.

Den andre kjøpte jeg på barnehuset på grünerløkka. Den er i plast og skal skues på rammen. Men jeg fant ikke noe sted på vogna der den passa (teutonia), siden ramma er ganske tykk. Denne var forresten også veldig høy, og så hadde den et sånnt termoinnlegg som liksom skal holde kaffen varm. Men igjen var det vanskelig å plassere en lav og tykk kopp nedi der!

Kikka litt på nettet. Fant en som heter easywalker og en som heter tinkafu. Ganske omstendelige med masse lommer og greier. Men disse ser jo også veldig dype ut. Er det bare jeg som syns det er et problem? Kjøper dere alltid store kaffekopper, eller bruker dere dem kun til flasker?

Dette ble et langt innlegg om en liten ting, men nå er jeg besatt av tanken på å finne en dugelig koppholder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på kaffebrenneriet. Den kostet vel 160 kr, og skal skrues på ramma, eller håndtaket. Jeg har city cross med tykt håndtak, men gikk fint å skru på.

Skrevet

praktisk! Trodde det bare var barnebutikkene som hadde sånnt. Er den i plastikk og funker den for små kaffekopper også?

Skrevet

Jeg har kjøpt min på babyshop, og det er plass til to kopper pluss i midten er det en liten lomme med glidelås som jeg kan f.eks. penger og mobil i:) Er kjempe fornøyd med denne.. koster 250kr

Skrevet

Den fra kaffebrenneriet funker for små kopper, ikke de aller minste, eller du får satt koppen nedi, men må dytte den litt opp fra undersiden når du skal ha den opp. Jeg kjøper ofte kaffe på deli de luca, og den minste koppen passer oppi. Du kan jo kikke på den de har på kaffebrenneriet hvis du går forbi der:)

Skrevet

da må jeg bare spørre: Har du prøvd den til små kaffekopper? Funker det? I så fall vil jeg ha en sånn.. Vet du hva den heter?

Skrevet

Er ikke det den tinkafu? To kopper og lomme i midten?:)

Skrevet

Jeg ga opp hele koppholderopplegget og kjøpte en 2 pakk med termokopper på tilbud på Jernia

http://www.jernia.no/page?id=1053&key=105190&origId=1900

De er enkle å hekte over siden på vognen eller i en lomme på stellevesken. Jeg kjøpte koppene for 49, og de er jevnlig på tilbud til den prisen. Drikkeflaske putter jeg i en egen lomme på utsiden av stellevesken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...