Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvor får en kjøpt den kjeksa? er det forresten den med litt "fyll" i? smakte en oreo-kjeks en gang, den var mørkbrun med hvitt fyll i. er sikkert ikke den.. men den var iallefall god, hvor kjøpes disse kjeksene hen?

Skrevet

de fleste daglivarebutikker har de. Iallefall hær i trøndelag.

Kjeksen er i en blå eske. Kjeksen er mørkebrun/nesten svart og har hvitt fyll. De finnes også med brun eller hvit sjokolade over, men det er de uten sjokolade som skal brukes i kaken.

Skrevet

takk så mye :) da skal jeg på kjekse-jakt i morgen! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

ja, men finner ikke de med hvit sjokolade over... :(:( Spar har de ikke, og ikke kiwi.. men skal prøve rema en dag her.

Skrevet

Jeg har bakt den kaken med stor suksess! Kjempegod. Har kjøpt den kaken på kafeer, så var veldig glad da jeg så at Lise på Frokost TV hadde oppskriften. Men, jeg har bakt den med dobbel bunn (blir mange kjekspakker og mye plastikk, for jeg har kun fått kjøpt kjekspakkene som har pakket inn 4 og 4 kjeks!). Da får jeg nok til en mellomstor langpanne, og synes det er nok krem til å dekke hele bunnen.

Skrevet

det er de uten sjokolade som ska brukes i kaken egentlig, men kan sikkert være godt med de med hvit sjokolade også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...