samirah87 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Onsdag hadde vi sex.Han hoppet riktignok av i svingen fordi vi er ikke prøvere riktig enda, men det var nære på. Det gikk for han akkurat i det sekundet han trakk seg ut, så sæden havnet på lakenet...mesteparten i alle fall. jeg vet ikke om det kom noe inni meg. Han sa selv at det ikke gjorde det. Men nå leser jeg at det kan komme ut små mengder sæd under hele samleiet. Derfor er ikke hoppe av- metoden sikker. Jeg hadde EL på torsdag eller fredag. (dag 13 og 14 i syklusen) I dag er det lørdag..Jeg hadde lovet en venninne å bli med på vorspiel i kveld, og deretter på byen. Hun har mast og mast .og jeg har sagt nei mange ganger. Dersom det har skjedd en befruktning, kan inntak av alkohol føre til at egget ikke fester seg. og at jeg mister det? og at det bare kommer ut som en vanlig mens? Vil gjerne beholde en eventuell spire. Men hva ville dere gjort? Gått ut å drikke, eller latt være? Det er snakk om et par øl. ikke noe fyll.
Lotta med novembergutt Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Et par øl går sikkert bra, men ville ikke drukket noe mer enn det ... Tror ikke det skal ha noe å si i om egget fester seg eller ikke, men er vel farene for hjerneskader videre jeg ville tenkt på.. (men så er jeg et bekymringsmenneske de luxe ) Men tenk på alle de som drikker før de vet at de er gravide - og det går jo likevel bra
Clemencia Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg ville personlig ikke ha drukket, men jeg er skikkelig liiivredd for alt som heter sa/ma, og er jo tross alt prøver på heltid. Men d er ingen andre enn du som kan bestemme dette. Med mange har d gått bra, men vi vet tross alt ikke hvor mange d har gått feil med..
AO3 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er litt usikker på om stort inntak av alkohol kan føre til at spiren ikke fester seg. Det er jo en vanskelig ting å bevise... Hvis du er veldig bekymret for det, er kanskje det beste å ikke drikke. Jeg fant ut at jeg var gravid for to dager siden, og har drukket opptil flere ganger (2-3, avhengig av hvor langt på vei jeg er, og det er jeg ikke sikker på...) etter befrukning - men bare et par glass vin per gang, ikke noen kjempefest direkte.
Babyønske �� Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg hadde også eggløsning torsdag/fredag og jeg skal i 30 års dag i kveld. Jeg har tenkt å ta noen glass vin. Nå har jeg prøvd en god stund og er lei av å leve som om jeg var gravid i 14 dager hver mnd. Det skjer jo ingenting og føles litt irriterende de gangene jeg har holdt meg unna uten grunn. Nå er jeg ingen stordrikker, og har egentlig ingen problem med å holde meg unna alkohol. Er heller ikke så ofte ute på noe, men nå tenker jeg som så at jeg gir blaffen, det blir jo ikke klaff allikevel. Og det er bedre å leve som normalt, enn å tenke på muligheten for graviditet hele tiden, Og innerst inne vet jeg om det så skulle bli klaff, så er sjansen for at det går galt pga noen glass vin ytterst minimal.
samirah87 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Takk for svar:) Jeg ble litt i tvil. Hmmm. Jeg tror jeg skal gå, men lure meg unna å drikke. eller HVIS jeg drikker. så kan jeg jo bare drikke veldig lite veldig saaakte. Hvis noen spør, så får jeg bare finne på noe.
samirah87 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 Lykke til Babyønske 9.pp. Da har vi begge IKM ca rundt 1. mars da. Håper det blir klaff for deg!! Om du skulle være gravid da. let me know! Lykke til. og kos deg i 30 årsdag i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå