Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Meg og sambo er invitert på firmafest med overnatting på hotell, om to uker. Har kjempe lyst og gå. Fikk ikke vært med i fjor. Og det er KJEMPE lenge siden meg og sambo har gjort noe gøyt sammen uten baby. Problemet er bare om jeg skal tørre å la mamma og pappa ha gutten vår. Blir fra lørdag til søndag. Han er jo 6 mnd.så absolutt stor nok etter min mening. Men han våkner fremdeles en del om natten, får mat en gang.men våkner en del for smokk bla. Mamma sa "ja,det går vel greit", er nok litt skeptisk siden han våkner en del om natten... Han har aldri sovet en natt uten meg eller pappa'n før. I tillegg er han vanskelig med spising av grøt og ofte er det bare meg han tar flasken skikkelig fra. begynner ofte å skrike og vil ikke drikke, når andre skal gi ham. I grunnen tenker jeg det hadde vært godt for ham å være litt vekke fra meg en stund også. Men jeg er kjempenervøs for hvordan det kommer til å gå med soving og spising... ( Hva ville dere gjort?
Gunda Gråtass Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg ville prøvd¨å latt de passe han et par ganger før dere drar på fest, hvis det lar seg gjøre Dra på den festen og kos dere! Kanksje du greier å slappe mer av hvis du vet at gutten din er mer vant til overnatting hos besteforeldra, og dette har vist seg å gå greit før!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg ville prøvd å venne han til at andre gir han flaske. Jeg gjorde det med min jeg også. I starten satt jeg der mens min mamma ga han flaske, men etter to ganger så kunne hun gi han selv uten at jeg var der. Han har bare godt av en natt uten dere, og dere har nokm godt av en kveld ute, så jeg synes dere skal prøve. i værstefall så gråter han seg i søvn en natt. Men hvis han kjenner besteforeldrene og er trygge på de så går det nok veldig fint. Bare fortell dem hva dere bruker å gjøre når han vokner på natten slik at det ikke blir så stor forskjell.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 HI Tusen takk for fine svar! Ja, nå skal jeg og mini overnatte hos foreldrene mine fra søndag til tirsd. Sånn at de kan få sett litt hvordan han er og hvordan jeg gjør ting. Og få prøve å gi ham mat ol.mens jeg er der. Så nå håper jeg bare det går bra da... At ikke det blir mye hyling og skriking med flasken og grøtspising. Da blir jeg jo bare enda mere nervøs.. :/
hva skal barnet hete? Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Dt går nok kjempe bra!! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå