babygullz <3 vilde Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hele kroppen er full av adrenalin nå, og oppfører seg med samme syke forventningene den brukte å gjøre hver lørdagskveld før jeg ble gravid. Eneste "ulempa" med å være gravid da:P ...gjør ikke noe med alkoholen, og kan sikkert gå ut på byen uten å drikke, men kan ikke dra på tidy akkurat.. Er min 4 røykfrie dag også nå, er litt stolt av meg selv=)
tingeling87 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 grattis med din fjerde røykfrie dag!! veldig stolt av at du klarer å holde deg. det er ikke alle som klarer det. du har all grunn til å være stolt av deg selv da jeg hadde også lyst til å feste litt i begynnelsen når jeg var gravid, men det gikk fort over. men det hendte at jeg plutselig fikk vanvittig lyst på et glass vin eller noe, men gjorde aldri noe med det=) tok en sjokolade istedet for:P hihi. går jo an å feste måte. uten alkohol og uten røyk:)
babygullz <3 vilde Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Oi..denne skulle inn på 1 tri da.. Vimser så fælt jeg=) klart d går an å feste mens man er gravid ja,..men jeg kan ikke akkurat dra på tidy weekender eller sensation white...
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hihi... nå fikk jeg litt flashbacks her. Kanskje holde deg unna det ja... Jeg for min del har ikke satt mine bein på et sånt party på noen år nå, men hørte faktisk på Tidy girls i bilen i går. Satt og mimra og koset meg i sola, mens jeg kikket ut av vinduet og drømte... (mannen kjørte) Jaja... du får ha god helg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå