Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 trenger tips her....føler at jeg ikke gjør nok for å engasjere han. han ligger for det meste under babygymmen og synes det er helt topp. er det ikke på tide han begynner å leke med andre ting....problemet er at jeg ikke vet hva. hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Leker som er lette og holde i, rangler o.l er kjempe bra i den alderen. Sterke farger hjelper ogsp. Min hs sa det var best å la babyen ha en leke om gangen som han kunne konsentrere seg om Vi lå masse på gulvet med vår når hun var 5 mnd. (gjør det forsåvidt enda) Da koser hun seg
DoubleTrouble Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Hei! Babygym er jo kjempefint til slike små. Det er jo ikke så mye så små barn kan leke med,men forskjellige småleker er jo artig. F.eks. biteringer, myke bamser, forskjellige leker med knitrelyder i.... Jeg har tvillinger som nå er 8mnd. De lå mye på gulvet i den alderen. Lekte med masse forskjellige småleker og babygymmen da:) Så er det jo litt viktig at han ser deg og da. Lage morsomme ansiktsuttrykk til ham. Det er artig. De aktiviserer seg selv i denne alderen. Værre med mine to som nå skal ha oppmerksomhet hele tida. Vi har dem i hversin lekegrind vi, så er de litt sammen på gulvet iløpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå