Lykkeliten og jeg Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Ikke hjemmesykepleier, men hjemmehjelp asså... Det er en stilling ledig og lurer på om jeg skal søke eller ikke?
Gjest irismor Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Vasker gulver, tørker støv, setter på vaskemaskinen. noen steder handler de, generelt husarbeide =))
Topmodel Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg gjør alt dette her i 8 år .har ikke lyst å gå tilbake på jobb. jeg søker andre stillinger drit lei av det he he
Lykkeliten og jeg Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Høres ikke så ille ut det?
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 + at de bidrar til hjelp av stell og dusj av pasienter..
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Havets datter: Stell og dusj av pasienter er vel en hjemmeSYKEPLEIE-oppgave, vel, ikke hjemmehjelp.
Gjest irismor Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Ja det er en hjemmesykepleieoppgave, men enkelte steder er hjemmesykepleien så presset at de må ha hjelp av hjemmehjelpene. Så hvis pasienten hjemmehjelpen skal til skal ha hjelp til dusj eller stell så må hjemmehjelpen tråkke til.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 i vår kommune bidrar faktisk hjemmehjelpene med stell og dusj.. der det ikke er medisineringer.
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg jobber både i hjemmesykepleien og som hjemmehjelp. Her i kommunen må hjemmehjelpa i tillegg til de vanlige arbeidsoppgavene (vask av hus, handling, vaske klær etc.), hjelpe hjemmesykepleien med stell, dusjing av pasienter, etc. Liker begge jobbene, men jeg liker meg best i hjemmesykepleien. =) Men hjemmehjelp er ikke ille, så det er bare du å søke! =)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Ok. :-) I den kommunen jeg kjenner på dette området, der svigerforeldrene mine bor, så er dusj og stell hjemmesykepleieoppgave, nemlig. Derfor jeg protesterte. :-)
Gjest irismor Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Du har jo egentlig rett da =) Dusj og stell er egentlig en hjemmesykepleieoppgave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå