Gå til innhold

miste etter hjerte aktivitet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Er det noen der ute som har mistet etter dere har fått påvist hjerteaktivitet.

Jeg var på ul på mandag,så et hjerte som blinket som bare det. jeg har hatt litt brun utflod om morgenen,legen mente hun kunne se en blod ansamling utenfor livmoren,og trodde dette var årsaken. utfloden har vært borte noen dager,men kom tilbake igår morges,man blir jo alltid bekymret selvom alt var bra på mandag. noen som har opplevd noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...jeg mistet etter å ha sett hjerte men jeg hadde store blødninger fra den dagen vi var til ul..( ca uke 9)

men jeg har også flere venninder som har født friske barn etter å ha blødd mer enn en gang i svangerskapet...så hold på håpet ;)

legen din har nok rett...snart kan du nok puste lettet ut ;)

Skrevet

Jeg hadde brun utflod i uke 6, var på UL i 7+0 og så hjertet slo. Merket ingenting (var fortsatt kvalm, magen vokste), men på ul i 12+4 var det ikke liv. Så det kan jo skje, men skjer jo ikke så ofte. Og 50% av alle gravide har brun utflod. Dette går nok bra skal du se, lykke til!

Skrevet

Jeg hadde brun utflod i uke 8 da jeg ventet sønnen min for noen år siden, tror det pågikk 2-3 dager. Alt gikk helt fint, og i dag er han en nydelig gutt på 2,5 år. Fikk beskjed om å ta det litt med ro, og legen ville jeg skulle komme å ta en blodprøve for å se om det var stigende hcg, tok to blodprøver med noen dager mellomrom, der var det fin stigning:-)

Skrevet

Vi mista den lille i uke 10+4, selv om vi hadde sett hjertet slå to ganger... Men vi var nok uheldige, de sier jo at sjansen for å miste når man har sett hjertet er liten! Ikke for å skremme deg da, hører jo ofte det går bra selv etter store blødninger! Skal krysse fingrene for deg jeg :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...