Gå til innhold

Jeg er gravid igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er gravid igjen, 13 uker på vei:). Både glad og samtidig litt nervøs når jeg tenker på hvor travelt jeg kommer til å ha det senere i år. Termin ca 20 august. Lille jenta mi blir 10 måneder 1 mai. Fått 5 tenner og drar seg fremover på armene:-) Skal begynne å jobbe igjen 17 april, da jobber jeg kun i 3 måneder og så er det ut i svangerskapsperm i igjen. Rart, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også nr 2 i august! Blir nok fryktelig hektisk men kjekt. Har fått barnehageplass for småen fra april av så det blir nok bra. Er sykemeldt grunnet ryggen så kommer nok ikke tilbake i jobb mellom permisjonene, litt kjedelig egentlig. Men helsen må komme først. Derfor er det også bra med barnehageplass for blir mye tunge løft på en aktiv krabat.

Skrevet

Jøss- skal si dere er effektive!

Synes jeg har mer enn nok med Marius enn så lenge!!

Skrevet

hvordan takler/reagerer jobben på dette?

Skrevet

Heihei!

Gratulere så mye da:) det blir to tette her også:)Har en sønn på 10 mndr, og som blir 1 år den 15.april:),og venter en gutt til, termin 31.mai:)

Så her vet jeg ikke når jeg kommer til å begynne å jobbe igjen.

mamma20

Skrevet

Grattis masse med ny bebi!!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulere so masse med ny baby. Veldig kjekt å ha to tette. Dei to elste mine er det 1,5 år imellom. Dei storkosar seg ilag og har mykje glede ta kvarandre. Lykke til :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye til dere som er gravide, må si jeg misunner dere bare littegranne ;)

Vi venter spent her og, så håper det slår inn snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...