Gå til innhold

Jeg er gravid igjen:)


skata

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er gravid igjen, 13 uker på vei:). Både glad og samtidig litt nervøs når jeg tenker på hvor travelt jeg kommer til å ha det senere i år. Termin ca 20 august. Lille jenta mi blir 10 måneder 1 mai. Fått 5 tenner og drar seg fremover på armene:-) Skal begynne å jobbe igjen 17 april, da jobber jeg kun i 3 måneder og så er det ut i svangerskapsperm i igjen. Rart, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også nr 2 i august! Blir nok fryktelig hektisk men kjekt. Har fått barnehageplass for småen fra april av så det blir nok bra. Er sykemeldt grunnet ryggen så kommer nok ikke tilbake i jobb mellom permisjonene, litt kjedelig egentlig. Men helsen må komme først. Derfor er det også bra med barnehageplass for blir mye tunge løft på en aktiv krabat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Gratulere så mye da:) det blir to tette her også:)Har en sønn på 10 mndr, og som blir 1 år den 15.april:),og venter en gutt til, termin 31.mai:)

 

 

Så her vet jeg ikke når jeg kommer til å begynne å jobbe igjen.

 

 

 

 

mamma20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gratulere so masse med ny baby. Veldig kjekt å ha to tette. Dei to elste mine er det 1,5 år imellom. Dei storkosar seg ilag og har mykje glede ta kvarandre. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gratulerer så mye til dere som er gravide, må si jeg misunner dere bare littegranne ;)

 

Vi venter spent her og, så håper det slår inn snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...