Gå til innhold

Stripping og blødning/slim - er dette ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet torsdag formiddag (for 2 døgn siden altså). Siden da har det kommet ut en del slimete hinneaktige blodgreier - brunaktig farge. Regner med at dette er normalt og ok. Men i dag tidlig kom det noe mer geleaktig slimete iblandet friskt blod.

Så da lurer jeg på om det er greit?

Kunne jo høres ut som slimproppen, men den burde vel være borte i og med at legen har vært inne og kjent på hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer på akkurat det samme...har det på akkurat samme måten! Har siden mandag hatt litt gjennomsiktig slim i trusa, og på torsdag var jeg til kontroll og jordmor sjekka åpning (2 cm), og den dagen var der litt rosa utflod på en måte.. men i går kom det en skikkelig ladning, kan ikke forstå annet enn at det var slimproppen. litt slim med blodstriper i idag, men denne gangen er slimet gul/grønt (som snørr, beklager!)..

Skrevet

Det er helt normalt.

Sporblødning fra livmorveggen er det.

Viss det skulle øke på mye skla du sjekke det i tillefelle morkakeløsning.

Kan godt være slimproppen også har gått,men pleier de og strippe viss den ikke har gått da(?)

Det brunaktige slimet som kommer nå er bare rester.

Skrevet

Fra meg som skrev innlettet: Grunnen til at jeg stusser er at det har vært brunt i 2 dager, det er først nå 2 døgn etterpå at det er ferskt blod...

Skrevet

Litt er ok,er det morkakeløsning vil det komme mye blod.

Følg med i bindet ikke i doen(da ser det mere ut)

Er du i tvil ringer du føden.

Skrevet

Jeg opplevde det samme. Ble strippet forrige torsdag. Slimproppen gikk dagen etter, samt en god dæsj på mandag også. Er 3 gangsfødende og har alltid født dagen etter slimproppen gikk, men ikke denne gangen nei........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...