Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Ser at det ikke er så mange som har mulighet imorgen og at noen har blitt syke av de som kunne.........ser også ut som om sambo er den eneste hanen i kurven:-) Skulle vi utsette det til eks neste søndag og se om flere har mulighet da??? Hadde jo vært gøy å fått med flere og gjerne også gutta våre:-)
Sara Rompompei Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg merket i går at jeg slettes ikke er så god på å kjøre bil enda, kan jo hende det bedrer seg VELDIG til i morgen, men tror nok kanskje innerst inne at det er litt dumt å satse på det... Neste søndag skal vi bort i 3 års heidundrandes bursdagsfest så da må jeg nok melde pass.... Men uansett skal jeg kryste fram litt sol og godvær om det nå enten blir i morgen eller neste søndag ;o)
Karomamma Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Foreslår at vi utsetter det, jeg! Kanskje flere blir med neste gang? Karopappa blir sikkert med hvis vi finner en annen dato! Akkurat nå er han i Østersund...
Karomamma Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Eh... jeg er visst litt treg. Tror vi kan søndag om en uke
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Vi kan ikke neste søndag vi...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Vi kan gjerne ta det en søndag som passer:-) Si noen alternativer så er vi stort sett fleksible på søndager vi:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 De fleste søndager passer for oss... Bare ikke neste søndag for da skal vi i bursdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå