Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har BMI på 15, hvor farlig er dette? jeg prøver å legge på meg men det går ikke:/
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 jeg har vært hos legen, hun mente det ikke var så farlig ennå... jeg ser jo ikke ut, nå har jeg forresten gått opp 2 kg og fått bmi på 16, men dette er pga jeg er gravid igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Tror ikke det er farlig om du spiser sundt og variert for å være ærlig. Om legen sier det ikke er det når du faktisk er gravid, ville jeg slappet av til etter graviditeten, men kanskje prøvd å legge litt ekstra på meg under den. Selv om folk sier det er farlig så er det ikke det for alle alltid, det er farlig å være anorektiker og ha en BMI på 15.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 jammen legen min vet ikke at jeg er gravid, har ikke orka å dra opp dit ennå, er hos jordmor for tida... jaja, håper det blir bedre jeg.. Nå må jeg legge lille trollet mitt og rydde her, ser ikke ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå