Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 er ikke i form og vil bare hjem:( men det er ikke mulig når en står alene i butikk og ingen kan jobbe for meg:( *snufs*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hvis du tar en dag for meg neste uke?!? Har over 50 timer neste uke fra mandag til fredag.. =(
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 den er ok:) hi hi:) kommer du snart da?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Skulle så gjerne gjort det.. hehehe.. Hvor jobber du hen?? =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 jobber i moss...du da?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jobber som servitør på en restaurant i Buskerud..Men starter i ny jobb til uken så da blir det doble vakter noen av dagene.. Prøve og få byttet ut noen vakter på gamle jobben til uken.. =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 åja,gratulerer med ny jobb da:) har jobbet som servitør selv,er ikke bare bare det heller!Får greit med tips av og til da.Jeg og gubben jobbet i Risør en sommer og da fikk vi 5000kr tilsammen i tips på 2 mnd.Var mer og sikkert,men det er hvertfall det vi klarte å legge på sparebøssa:) Skal du jobbe som servitør i den nye jobben og?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Nei det blir noe totalt annet.. pleieassistent.. hehehe.. På et eldrehjem med forholdsvis tungt belastede eldre som jeg har skjønt... Men kommer ikke til og slutte helt som servitør.. Jobber ofte som batrender i helgene.. Blir alt for mange tusen i mnd i tips til at jeg kan slutte med det.. hehehe.. =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2008 ha ha:) blir som natt og dag nesten:) Men da må du ikke slite deg heeelt ut da! blir spennende i ny jobb sikkert.Driver og søker jeg og.Kan ikke ha en butikk jobb hvor jeg jobber 3 kvelder i uka og annen hver lørdag.Vi må ha noen til å hente datteren vår 3 dager i uka i barnehagen for gubben jobber i Oslo.Og familie livet blir helt borte:( Nå er jeg bare så sliten av å stå opp tidlig siden november at jeg blir nok hjemme på mandag......trenger å sove litt mens tulla er i barnehagen og gubben er på jobb:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Kommer nok til og trappe ned veldig.. men blir så avhengig av disse tipspengene atte.. Det er jo penger rett i lommen.., så blir veldig vanskelig og få lån i banken og sånn... For de regner jo ikke med tipsen.. Hun i banken lurte på hvorfor jeg ikke byttet jobb.. Jeg forklarte at hvis jeg jobber ca 110 timer der borte så er det minst 7000.- i tips ca.. Da skjønte henne det.. hehehe.. =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2008 ikke sant!tIPS ER HEEEELT GENIALT,HELT TIL DET KOMMER TIL BANKEN:( Det er nesten det jeg tjener i den stillingen jeg har nå!Har 80% stilling og får 9000kr i mnd:( Ikke så mye akkurat og noen dritt arbeidstider!Så jeg må bare ha en ny jobb......blæ....vil ikke være her i dag:(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Desember mnd lå jeg på ca 15.000 kr tips rett i lommen.. Helt helt genialt.. Får søke på nye jobber.., får nok en annen jobb du er happy med .. Som det sikkert også er bedre arbeidstider på.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå